Veelgestelde vragen

Sanasport heeft een grote parkeerplaats voor de auto en fietsenstallingen. Voor leden van Sanasport zijn parkeerkosten inbegrepen in het abonnement.

Sanasport staat open voor leden en hotelgasten om te bezoeken, ook kinderen in de leeftijd 12 tot 18 jaar.
Kinderen vanaf 12 jaar zijn welkom onder begeleiding van de ouders.
Kinderen vanaf 16 jaar zijn welkom om te sporten op eigen initiatief.
Bij afsluiting van een abonnement door kinderen onder de 18 jaar is altijd een handtekening van de ouders of voogd nodig.

De opzegtermijn van een abonnement is 6 maanden en vervolgens maandelijks opzegbaar.

Gedurende de openingstijden is er altijd een gediplomeerd fysiotherapeut of fitness-instructeur aanwezig in de sportzaal.

Alle nieuwe leden krijgen na inschrijving een intake. Een intake duurt ±60 minuten en hierin komen de volgende zaken aan bod:

• De inschrijving wordt gecontroleerd
• Persoonlijke doelstellingen worden besproken
• Lichamelijke klachten en/of beperkingen worden besproken
• Er wordt een lichamelijke basismeting gedaan
• Er wordt een basis fietstest gedaan op de nieuwste fiets van Life Fitness
FMS-SCREENING (functional movement system)
• Persoonlijk Sportplan wordt met u samengesteld
• U krijgt uitleg van de apparatuur en oefeningen
Het tussentijds bijstellen van uw trainingsschema is inbegrepen in het abonnement.

Voor informatie kunt u contact met ons opnemen

Telefonisch: 024-3597400 of via info@sanasport.nl.

U wordt lid van Sanasport door het inschrijfformulier online in te vullen of bel naar 024-3597400. Papieren inschrijfformulieren zijn ook verkrijgbaar bij de receptie van Sanasport. Na ontvangst van de inschrijving, nemen wij contact met u op om voor de intake een afspraak te maken.

Ja, lessen kunnen binnen één maand na de gemiste les worden ingehaald. Dit geldt voor abonnementen van 1x fitness per week. Bij een onbeperkt abonnement kunt u ten alle tijden lessen inhalen. Bij beëindiging van het abonnement vervallen de nog openstaande lessen.

Ja, in geval van een geldige reden kan een abonnement tijdelijk worden stopgezet.
Geldige redenen zijn:

• Medische redenen (langdurige blessures, operaties, ziekten, periode vanaf 1 maand)

• Werken in het buitenland (periode vanaf 2 maanden)

• Langdurige vakanties (periode vanaf 2 maanden)


Het tijdelijk bevriezen van het abonnement dient ten minste 1 maand van tevoren schriftelijk te worden aangevraagd. Tijdens deze maanden loopt de betaling van het abonnementsgeld door. Uw abonnementsduur wordt met deze periode verlengd. In de verlengende maanden betaalt u € 5,00 administratiekosten per maand.



Bijvoorbeeld: Stel u bent in september en oktober afwezig en uw abonnement loopt tot 31 december. Dan betaalt u in de maanden januari en februari geen abonnementsgeld, echter wel €5,00 administratiekosten per maand. In maart betaalt u weer uw reguliere abonnementsgeld.

U kunt een afspraak maken voor een consult. De fysiotherapeut doet een lichamelijk onderzoek, stelt een behandelplan op en bespreekt dat met u. U betaalt uw consult na afloop aan de balie, de factuur kunt u zelf indienen bij uw zorgverzekeraar voor eventuele vergoeding.

Fysiotherapie wordt voor mensen ouder van 18 jaar beperkt vergoed vanuit de basisverzekering. Daarom is fysiotherapie een van de meest gekozen dekkingen in het aanvullend pakket van zorgverzekeringen. Wij adviseren u te informeren bij uw zorgverzekeraar.



Fysiotherapie 30 minuten: € 36,00

Fysiotherapie 60 minuten: € 64,00

Uw abonnement gaat in op de 1e dag van de volgende maand. Op deze dag wordt uw abonnementsgeld door middel van automatische incasso afgeschreven. U hoeft niet te wachten tot de 1e dag van de maand met sporten, na de intake wordt het bedrag voor de tussenliggende periode verrekend en wordt aan de balie per pin of contant afgerekend.

TOP